26 marca, 2022

Podkładki średnicy 30 cm. Zrób razem ze mną :-)

 


Dzień dobry 🌞

słonecznie, wiosennie, w kolorach zieleni i żółci 🍀🌻

Od tego właśnie kompletu zaczęła się moja przygoda z akrylową włóczką Melissa Zepelin w tych dwóch energetycznych, wiosennych kolorach. Z czterech motków o długości nitki 115 m powstały dwa komplety podkładek : duże 4 sztuk, małe 5 sztuk, dwa ubranka pisankowe i etui na mój telefon.

Jak już pisałam bardziej wydajna była włóczka żółta i ta ostatnia rzecz czyli etui jest żółte :-)

Duże podkładki są pod talerze i myślę, że pięknie będą się prezentować na wielkanocnym stole. Ozdobią , rozweselą swoim kolorem i kontrastowym zestawieniem barw.


Duże podkładki maja średnicę 30 cm . Wzór jest prosty : słupki , półsłupki i oczka łańcuszka. Przepis poradnikowy również jest nieskomplikowany. Mamy tylko 10 okręgów do wydziergania na szydełku nr 5 bo nitka dość gruba.


1 👉 6 o.ł. zamykamy w kólko
2 👉 12 s z 1 o.ł.
3 👉 same s : słupek na słupku a pomiędzy 2 s
4 👉 2s z 2 o.ł. - przerwa wynosi 1 oczko
powtarzamy rzędy 3 i 4 i jeszcze ponownie rząd 3
8 👉 1 s + 2 o.ł. - szydełko wbijamy w co 2 oczko
powtarzamy rząd 8
9 👉 półsłupki innym kolorem
10 👉 3 o.ł. , narzut, szydełko wbijamy w 1 o. i przeciągamy nitkę przez 2 pętelki i jeszcze raz , oczkiem ścisłym łączymy z okręgiem - powstają " ząbki "




Ostatnie nitki zamieniły się w etui na mój telefon by łatwiej go znaleźć w czeluściach torebki :-) a różności torebkowe nie uszkadzały ekranu . Lubię torebki miękkie , bez przegród więc zawsze mam naramienny bałagan :-) Poza tym nie lubię , nie cierpię wręcz bałaganu. Dziwne ale prawdziwe :-)


Podkładki już sobie wędrują do córki a u mnie  tak wyglądają


Tylko jeszcze zanucić ....wiosna, wiosna ach to ty .....i iść na spacer 

🌻🌻 Miłego weekendu 🌻🌻


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌞🌲🌻🌼☔🌼🌻🌳🌞




7 komentarzy:

  1. Pieknie dobrane kolorki, kipią radością , stół będzie piekny.Etui resztkowe piękne, u mnie nie zdało egzaminu.Pozdrawiam ,już robi się wietrznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etui zrobiłam dużo szersze od telefonu. Jak ba razie ok. Poprzednie etui dopasowane nie spełniło swojej roli. Bardzo dziękuję Urszulko 🌞

      Usuń
  2. Piękne. Takie bardzo wiosenne.
    Pozdrawiam serdecznie Bożenko i uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Jolu i buziaki przesyłam 🌞

      Usuń
  3. Proste w wykonaniu, a takie ładne i te wiosenne kolorki... ach...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super - wiosenne kolory dodają energii i pięknie prezentują się na stole!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję Małgosiu 🌞

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)