30 marca, 2022

Serduszka - serweteczki

 


Dzień dobry 🌞

Pogoda radykalnie się zmienia. Po wiosennych przebłyskach znów czekamy na śnieg. U mnie jeszcze nie ma ale widziałam w tv zasypane plaże Bałtyku.

W marcu jak w garncu powie stare przysłowie i jest to  na pewno  miesiąc pogodowych niespodzianek. Z resztą to już przedostatni dzień marcowy a kwiecień , jak wiemy, też przepleciony różnymi dniami.

Na szydełku też pleciemy ale zawsze coś wychodzi bo to przecież szydełkowe czary-mary . Parę dni temu z resztek - jak to lubię - zeszły, zeskoczyły dwa małe serwetkowe serduszka.

Wzór już dawno mnie zachwycił na Pinterest ale schematu nie znalazłam. Chciałam je mieć więc mam ale już lecą do wnuczek. Takie małe dodatki do serc w metalowych obręczach, którymi się już chwaliłam


Po raz pierwszy serwetkę robiłam razem z filmikiem z YouTube , zamieszczonym na Pinterest . Tu link do tej drugiej aplikacji KLIK a tu moje etapy dziergania 


Serduszka wyszły różnej wielkości bo kordonki też były różne i każdy z inną grubością nitki. Obie serwetki wydziergałam na jednym szydełku nr 1,25 mm. Wykorzystałam resztki cieniowanych kordonków - odcienie różu i fioletu a takie właśnie kolorystyczne obwódki  mają serca - zawieszki . 



Serwetki mają wysokość 10  i 13 cm . Może wpasują się w domki dla lalek albo w inne miejsce.



❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌞🌲🌻🌼☔🌼🌻🌳🌞





9 komentarzy:

  1. Piekne serduszka, dziewczynki lubią takie gadżety.Pogoda znów niestabilna ,w kwietniu mają być spore mrozy nocne.Roboty ogrodnicze stoją w miejscu, w sumie to jeszcze czasy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynki już się cieszą z tych maleństw. Bardzo dziękuję Urszulko

      Usuń
  2. U Ciebie nadal serduszkowo - ślicznie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę serc szydełkowych przybyło faktycznie. Bardzo dziękuję Splociku

      Usuń
  3. Piękne serduszka będą dziewczynki miały komplety :0)
    Pozdrawiam cieplutko :0)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszły przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale delikatne serducha. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)