20 lutego, 2023

Obrus 160x110 cm

 


Dzień dobry 🌞

Dziś do mnie dotarło, że przegapiłam po raz kolejny urodziny bloga. 6 lutego minęło siedem lat . Początki były i śmieszne i mizerne, jak teraz na to patrzę. Musiałam się wiele nauczyć i w zakresie obsługi komputera i myśli, które przekazuję Blog się zmieniał i zmieniał, dojrzewał :-)Wtedy głównie działałam na drutach a teraz szydełkowe umiejętności  wciąż rozwijam. Całe życie się uczę :-) 

" Co wiemy to tylko kropelka. Czego nie wiemy to cały ocean " Isaac Newton 

Czyż nie miał racji?

Dzisiaj pochwalę się obrusem , który powstawał w dość długim czasie. Jak już Wam meldowałam - szybko się nużę tymi samymi splotami. A w pasji trzeba mieć zapał by nowe prace powstawały. Trzeba włożyć całe serce a nie zdenerwowanie. Po robótkowych przerwach wydziergałam kremowy obrus  160 cm długości przy 110 cm szerokości.


Obrus zrobiłam na szydełku 1,75 mm z  poliestrowych nici Koral 10 w kolorze ecru. Korzystałam ze schematu serwetki , zamieszczonego w gazetce "Moje Robótki" nr 3/2018, już drugi raz. W listopadzie 2019 r. zrobiłam mały obrus 100/90 cm ze złotego Korala 10.

obrus 100/90 cm 

W starym wpisie jest poradnik krok po kroku oraz schemat  KLIK

Szydełkowy splot jest bardzo ładny, ażurowy i układa się w dwa równoległe pasy. Można robótkę dowolnie powiększać i w szerz i wzdłuż.


Podsumowaniem całości jest wachlarzowa piękna bordiura 


Mój ławo-stół jest owalny ale prostokątne obrusy też na nim super się prezentują . To oczywiście moje osobiste zdanie . Lubię te zwisające boki :-)




Z kordonka Ariadny - Koral 10 już wielokrotne korzystałam i sama w domu mam kilka serwet z tych nici. Mają dość duży połysk, nie gniotą się w praniu i nie trzymają ewentualnych plam. Jedyny ich minus to , że uciekają i nitki końcowe i początkowe trzeba wiązać w kilka supłów by robótka nie rozeszła się :-)



❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego i kolejnych ,owocnych lat blogowych.Obrus jest elegancki ,pieknie się prezentuje ,zresztą wszystkie Twoje prace są cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Obrus mogłaś śmiało dać do zabawy u Reni bo tam jest kolor biały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę zobowiązań. Jak na razie mam jedną zabawę u Splocika

      Usuń
  3. Obrus CUDO !
    Gratuluję rocznicy blogowej 🙂😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję Beatko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Piękny obrus. :)
    Wzór jest świetny do takich projektów, gdzie można dowolnie kształtować i osiągać wymiary, jakie nam pasują.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Splociku i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)