07 lutego, 2023

Zawieszka 30 cm

 


Dzień dobry 🌞

bardzo zimowo. Dziś u mnie mały mróz i sypie śnieg. Będzie biało i jasno a to lubię w zimie.

Tak na prawdę to czuję przesyt zimy , po kilku dniach spędzonych na Podhalu w Poroninie. Śnieg sypał prawie zawsze, zaspy sięgały kolan , śnieżyce zasłaniały widoki gór. Zima na 300 % ale było w sumie i fajnie i pięknie  ...i czasami ciężko . Gdy słońce przebijało śnieżne , ciężkie , szare chmury tak wkoło można było nacieszyć oczy  bajkową zimą


Ale najczęściej było tak - prawdziwa , zapomniana , przynajmniej przeze mnie , Pani Zima


Wnuk ucieszony choć bałwana nie dało się ulepić a jego zadowolenie jest  przecież najważniejsze :-)

Wróćmy jednak w świat robótek. Nowa zawieszka chce swojej prezentacji. Biała jak zima za sprawą kordonka Pyramid 10 i wydziergana szydełkiem 1,50 mm. 


Jest bardzo ażurkowa , delikatna. Biała obręcz ma 30 cm średnicy. Inspiracją dla mnie był wzór
 serwety z Pinterest  , którą kiedyś tam już zrobiłam w formie zawieszki ale w obręczy 40 cm średnicy.


Ta starsza zawieszka jest bardziej strojna, elegancka i piękniejsza ale ta skromniejsza przyciąga oko i jest bardziej witrażowa - więcej światła przepuszcza.  W starszym poście jest schemat całości i dla zainteresowanych jest tu  KLIK



W tych wzorach bardzo mi się podoba łączenie łańcuszkowych  łuków pęczkami słupków. To dodatkowa ozdoba całości i dodaje pięknego szyku serwecie.





❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄

8 komentarzy:

  1. Twoje zawieszki są bardzo, bardzo piękne i przyciągają oko, dodają miłego nastroju!!!!! Odpisałam Ci u siebie, ale i tu chce Ci podziękować za piękne słowa, które już ze mną zostaną. <3 Kocham zimę, ale taka, jaką pokazałaś na zdjęciach, jest moją ukochaną. Toż takie zdjęcia mnie ogromnie uszczęśliwiają, baśniowo, radość dla oczu i duszy, dziękuję. Pozdrawiam najserdeczniej, tulę mocno i życzę, co najcenniejsze. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:47

      Ale zimno Agnieszko 😃 zima jest piękna ….przez okno ale tak na prawdę każda pora roku ma swoje uroki, swoje plusy i minusy. Tak jak z nami - nikt nie jest idealny. Serdeczności ślę 🌞Bozena

      Usuń
  2. Zawieszka biała jak snieg, delikatna.Piękna odskocznia z wnukiem , mnie ten widok rozmarzył, cudownie tam .Wolę taki snieg niż minus 10 bez śniegu.Ważne że wnuk zadowolony.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:49

      Też wolę , jak Ty , zimę jak na fotkach ze śniegiem i małym mrozem. Bardzo dziekuję Urszulko i serdeczności ślę 🌞

      Usuń
  3. Pięknie wyglądają Twoje szydełkowe serwetki w obręczach. :)
    Ja wybieram się po obręcze, jak sójka, a mam je w zasięgu ręku na drugim końcu miasta.
    Zimę lubię na fotkach takich jak Twoje, w haftach i przez okno. :)
    U mnie niestety mróz bez śniegu, czego nie znoszę wręcz. wrr
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:16

      Zima zimą a tak na prawdę bliżej do wiosny i to cieszy 😃 Bardzo dziekuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  4. Przecudne zawieszki :0) jak śnieżynki :0) pasują do tych bajkowych obrazków zimy :0)
    Przecudnie zdjęcia, aż niewiarygodne, że jeszcze gdzieś w Polsce bywają takie zimowe, piękne dni :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:18

      Taką zimę jak była w Poroninie warto zobaczyć choć na krótko by nie zapomnieć jej bajkowego oblicza. Bardzo dziekuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)