15 lutego, 2023

Zawieszka 30 cm

 


Dzień dobry 🌞

Najpierw była serwetka z Arii 5 w kolorze ecru a teraz powstała zawieszka z białego kordonka Pyramid. Jeden wzór - dwie różne dekoracje domu.



Serwetka była taka ale już nie jest moja. Ja tylko wydziergałąm :-)Wzór odtworzyłam ze schematu zamieszczonego na stronach  Pinterest i jest tu KLIK 

 a opisałam w poradniku krok po kroku tutaj KLIK

Urok serwety musiałam wykorzystać i dla siebie. Powstała zawieszka na okno. Wydziergałam serwetę z białego kordonka Pyramid na szydełku nr 1,25 mm i zamknęłam ją w białej obręczy o średnicy 30 cm.



A na moim oknie tak się prezentuje


Wzór przypomina mi dużą śnieżynkę . Biel, śnieg, mróz  to symbole lutego bo pamiętamy "luty- podkuj buty ". Co prawda już rzadko mamy srogi luty , nie mniej jednak jest to zimowy miesiąc.




Zawieszki jak witraże dekorują nasze okna ale można je także powiesić na ścianie. Też będą miłym i ładnym akcentem domowego wystroju. Myślę , że spełniam założenia zabawy blogowej u Splocika więc zgłaszam moją śnieżną zawieszkę 

https://splocik2.blogspot.com/2023/01/drobne-dekoracje.html






Miłego dnia 🌞



 

❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄


8 komentarzy:

  1. Pieknie wygląda ta sniezynka na tle siateczki , oczywiście że jest to dekoracja.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:53

      Bardzo dziekuję Urszulko😍 Bozena

      Usuń
  2. Bardzo ładna śnieżynka i super prezentuje się na oknie, zgodnie z powiedzeniem luty podkuj buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:54

      Bardzo dziekuję i serdecznie pozdrawiam 🌞Bozena

      Usuń
  3. Super zawieszka i ozdoba okienna. :)
    W zasadzie Twoja informacja o lutowej dekoracji powinna pojawić się u mnie pod galerią styczniową, gdzie na czerwono napisałam i pozostawianiu informacji dotyczącej lutego, ale to na przyszłość.
    Twój link i fotka znajdzie się w podsumowaniu lutego, gdzie będę oczekiwać na dekoracje marcowe itd.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:55

      Będę pamiętać. Bardzo dziekuję 🌞 Bozena

      Usuń
  4. Piękne! Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:58

      Już widziałam. Interesująca praca. Bardzo dziekuję za odwiedziny i miłe słowa. Bozena.

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)