26 stycznia, 2023

Biało-czerwono-złote serwety i zabawa u Splocika


Dzień dobry 🌞


Zazwyczaj nie biorę udziału w blogowych zabawach . Sama tez nic  nie organizuję . Raz spróbowałam i nikt się nie zgłosił. Ruch na moim blogu  nie wiem z czego wynika ale nie oto chodzi w mojej przygodzie z blogowaniem by bawić się w statystyki.

Tak się też składa, że ani koleżanki ani znajomi ani rodzina tu nie zaglądają a jak tak - to bardzo bardzo rzadko i nie mogę też tego potwierdzić komentarzami. Mam za to wiernych Czytelników , którzy zostawiają ślad :-) Są dla mnie  wyjątkowo serdeczni , napędzają by tu wracać , by tworzyć , by pisać i bardzo bardzo Wam dziękuję 🧡 Czuję ,że są moimi bratnimi duszami - wirtualni Przyjaciele 💓

Mój świat robótek, recenzji - och, dawno ich nie było - rozwija się powoli ale jest coraz bogatszy w różne projekty moje własne i odtworzone. Sama czytam kilka blogów regularnie lub sporadycznie. Dobrze wiedzieć :  co robi konkurencja :-) to żart z mojej strony bo nie tym się kieruję wracając na inne blogi. Tam gdzie się dobrze czuję ,tam gdzie coś mnie interesuje, ciekawi - tam  wracam :-)

 Na blog Splocika czasami zaglądam a tam między innymi są organizowane blogowe zabawy . Do tej pory tylko kibicowałam ale gdy ruszył od stycznia obecnego roku , projekt Splocika "Małe dekoracje " zapisałam się bo nie potrzeba regularności w publikacji. Poza tym uwielbiam domowe dekoracje , które czynią dom bardziej przytulnym i pięknym wnętrzem .

Alice Walker, amerykańska pisarka i aktywistka ,  napisała kiedyś:

"Zawsze gdy tworzysz wokół siebie piękno , odnawiasz swoją duszę " 

Myślę, że to oczywista prawda a pogoda ducha oprócz zdrowia jest bardzo ważna w naszym życiu.




Do zabawy w styczniu  zgłosiłam czerwoną serwetę średnicy 48 cm . Mała rzecz a ozdobi nie jedną komodę, stół czy półkę. Banderek zabawy jest po prawej stronie mojego bloga i klikając w obrazek , przeniesiecie się na strony Splocika  Może i Wam spodoba się i weźmiecie udział :-)




O serwecie powstał już post ale jeszcze wtedy nie wiedziałam , że zapiszę się do tej zabawy. Powtarzam temat a przy okazji pochwalę się serią serwet stworzonych w ostatnim czasie  dla ozdoby mieszkania na święta Bożego Narodzenia.  Są tu serwety, taśmy i bieżniki z metalizowanych kordonków najczęściej . Wszystko znajdziecie w zakładce bloga  Obrusy, serwety ... a stamtąd przeniesiecie się w opisy moich szydełkowych udziergów.






❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄


10 komentarzy:

  1. Bardzo bogata kolekcja , co jedna to piękniejsza. Bożenko do wpisu należy dodać jeszcze banerek do zabawy, u mnie zastój, drugi dzień pod rząd są wnuków.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:39

      Dzięki, jeszcze poprawie i dodam banerek. Wnuki wiadomo, sreberka ,których pełno wkoło . Serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  2. Wspaniała kolekcja i w pięknej kolorystyce. :)
    Ja więcej robiłam serwet i serwetek na drutach, ale pisałam o nich w drugim blogu.
    Możesz je obejrzeć pod etykietą "serwetki na drutach".
    Cieszę się, że spodobała się Tobie moja zabawa.
    Zajrzyj do wpisu o zabawie, ponieważ dodałam tam pewną uwagę, może się przydać.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:58

      Bardzo dziekuję Splociku😍

      Usuń
  3. Piękna kolekcja serwet i innych dekoracji:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:59

      Bardzo dziekuję i serdecznie pozdrawiam 😍

      Usuń
  4. Anonimowy18:59

    Strasznie dużo u Ciebie reklam. Nie wiem od czego to zależy, rzadko spotykam ich aż tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta serwetka :) Wszystkie piękne .Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:20

      Bardzo dziekuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)