15 marca, 2023

Bieżnik 75/45 cm

 


Dzień dobry 🌞

W marcu jak w garncu ? Na pewno tak. U mnie dni cieplejsze przeplatają się z zimnymi a nawet zimowymi. Ale czuć wiosnę i gdzie nie gdzie widać. Mnie to optymistycznie nastraja i tego Wam życzę wiosennego optymizmu jak najwięcej :-)))

Wracam w białe koronki, serwetki. Bieżnik powstał z potrzeby chwili a klasyka zawsze jest na topie. Nie znając upodobań - biały zawsze będzie ok. Niedługo to sprawdzę :-)


Bieżnik tworzą różnej wielkości szydełkowe ananasy , okrążając małą środkową pajęczynę. Kształt wydłużonego lekko owalu jest tu wielkim plusem. Serweta jest długa na 75 cm a jej szerokość sięga 45 cm. Wydziergałam ją na szydełku nr 1,25 mm z białego kordonka Pyramid 10. Wzór pochodzi z Pinterest i jest tutaj KLIK Ostatni rząd nie co zmieniłam :-)


Przy pracy wzór faluje ale już mokra serwetka nabiera kształtu. Po blokowaniu lekko ją tylko wyprasowałam. Mnie osobiście - bardzo się podoba. Powtórzę na pewno :-) 



Jeszcze chwila i będziemy witać wiosnę 

"wiosna, wiosna ach to ty "



 Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄

5 komentarzy:

  1. Wow, bardzo elegancki bieżnik, będzie się podobał na bank.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne. Chyba od takich suszków zaczęłam zaglądac do Ciebie.
    Masz ogromny talent.
    ភ្នាល់មាន់ជល់​អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bieżnik. :)
    Wzór ananasa był swego czasu bardzo popularny i stosowany nawet w odzieży.
    Jednak jest on tak fajny, że można zaliczyć go do tych nieprzemijających.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam i ananasowe sukienki :-) Klasyka splotów więc często wracam. Bardzo dziękuję :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)