07 marca, 2023

Serwetka śr. 45 cm w turkusie



Dzień dobry🌞

Wczoraj zima wróciła na jeden dzień . Było na plusie więc czar zaraz prysł . Dziś za to  słonecznie i wiosennie  . Jak to w marcu . Trochę zimy , trochę wiosny .

Dziś chcę Wam pokazać drugą turkusową serwetkę  z akcentem wiosny w kwiatowych elementach . Ma 45 cm średnicy a wzór odtworzyłam z Pinterest .  Schemat jest tu KLIK


Na Pinterest ostatnio zauważyłam coraz więcej rozbieżności pomiędzy schematem a zdjęciem robótki. W tym schemacie tak jest. Zdjęcie przedstawia trochę inną serwetkę.

W każdym razie ja skorzystałam ze schematu ale trochę inaczej zrobiłam ostatnie okrążenia. Serwetka jest z turkusowego kordonka Altin Basak Maxi nr 9519 i wykonana jest szydełkiem nr 1,25 mm.

Przy pracy bardzo falowała ale po blokowaniu jest ok. Będzie trzymać fason :-)





 Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄


9 komentarzy:

  1. Kolejna turkusowa piękność,wygląda jak wiosenny kwiatek.Wczoraj u nas też śnieg dzisiaj momentami wychodzi słoneczko.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też był snieg a teraz znów deszcz.Smętnie. Bardzo dziękuję Uleńko :-)

      Usuń
  2. Piękna serwetka ! Świetny wzór ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serwetka :)
    Śliczny wzór i mój ulubiony kolor. :)
    Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna serwetka :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)