22 marca, 2023

Tunika na 4 latka :-)

 


Dzień dobry 🌞

wreszcie wiosna 🌷🌷🌷

Dziś przedstawiam efekt  mojej zabawy szydełkowo drutowej . Kolorowa tunika dla młodszej wnuczki. Myślę, że ją ucieszy pomimo , że preferuje zwiewne sukienki . 

Tunika to mała prawie :-) sukienka i bardzo pożyteczny  gadżet w szafie dziewczynki. Jest kolorowa, radosna jak moja wnuczka. Jest ciepła ale tylko by wiosnę ocieplić z lekka. Nie będzie krępować ruchów i nada się do wielu stylizacji, czy to z getrami czy spódniczką , czy z golfem czy bluzeczką.


Podstawowy kolor to czekoladowy brąz a później : róż,  biały, żółty, zielony. Tunika jest w sumie na 5 latek. Rozmiar  zawsze biorę z internetowych tabel , wypośrodkując centymetry.



Tunika to dwa prostokąty , tworzące wygodny  dekolt łódkowy , z dwoma kwiatowymi klinami by rozszerzyć dół . Podstawowy ścieg na druty nr 4 to dżersej ale kolorowe paski oraz obwódkę prostokątów zrobiłam ściegiem francuskim . Kwiatowe kliny powstały na szydełku nr 4. Przepis jest krótki - to klasyczny kwadrat babuni 


Włóczka w czterech kolorkach to Nako Elit Baby a czekolada to mój zapas bez banderoli więc trudno stwierdzić : co to jest? W każdym razie nitka cieniutka była więc dziergałam z podwójnych nitek.

 Przed zszyciem 


Po zszyciu i już z kwiatkiem


Kwiat zrobiłam na szydełku nr 4 . Gałązkę bezpośrednio na przodzie tuniki - łańcuszek  a liście i kwiat osobno i później tylko naszyłam.



Styl tuniki to boho - kolorowy luz 😀Tunika to mój własny pomysł i w sumie powstawał i się klarował 
jak rosła robótka. W założeniu miało być szybko, pożytecznie i kolorowo - koniecznie z różem !:-)
Chyba się udało 🌹


 


Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


🌳☔🌷🌞🌹🍀🌲

8 komentarzy:

  1. To się wnusia ucieszy, tunika jest słodka i taka ma być. Pomysł świetny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Śliczna tunika kwiatek dodaje lekkości i uroku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Anonimowy06:51

    Bożenko, tunika jest świetna i bardzo pomysłowo zrobiona. Te boki ozdobne mnie zachwyciły . Piękna i wygląda na wygodną. Wnusia będzie w niej ślicznie wyglądać!
    Uściski posyłam!
    Justyna (Wielkie Małe Pasje)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję Justynko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Śliczne, radosne wdzianko:0) w sam raz na wiosnę :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję Moniczko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)