01 marca, 2023

Turkusowy bieżnik 60/28 cm

 



Dzień dobry 🌞

i już mamy marzec :-) miesiąc na styku zimy i wiosny , miesiąc dla mnie bliski i świąteczny osobistymi uroczystościami. Gdy już jestem + 60 sama nie wiem czy bardzo się cieszyć urodzinami czy jednak mniej. Czas ucieka nieubłaganie a dusza młoda i zdziwiona : to ja mam tyle lat? skąd?

Nie wiem skąd i cieszmy się nadchodzącą wiosną. Z tej okazji odeszłam od klasyki białego w serwetkach. Jeden z pokoi postanowiłam ozdobić turkusem. Powstały trzy serwetki ale po kolei.



Bieżnik powstał na końcu ale na blogu będzie pierwszy :-)

Turkusowy bieżnik swój intensywny kolor zawdzięcza kordonkowi Altin Basak Maxi nr 9519. Dziergałam szydełkiem 1,25 mm w oparciu o schemat z gazetki "Sabrina Robótki" nr 6/2017.

Bieżnik ma 60 cm długości i 28 cm szerokości. Kształt owalu. Środkowa część to filet a w nim czterolistne koniczynki - na szczęście? na pewno :-) Listeczki w kształcie serc.



Całość otoczona jest pięknymi koronkowymi wachlarzami.



Detalami , jakimi są serwetki ,  zmieniłam wystrój pokoju . Jest inaczej , radośniej. Zmiany z wiosną bardzo lubię. Świat wokół się zmienia i mój świat najbliższy też. To lubię .





❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄



6 komentarzy:

  1. Przecudny :0)
    Pięknie będą się na nim komponowały żonkile :0)
    Pozdrawiam serdecznie Bożenko :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - żółty i turkus to piękna para . Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 😍

      Usuń
  2. Cudo, kolorek uwielbiam, mam taki sweterek .Bieżnik bardzo piekny i ciekawy, wesoło zrobiło się w pokoju.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziekuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bieżnik i cudnie dekoruje ten kącik. :)
    Turkus, to jeden z tych kolorów, które bardzo lubię.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och - turkusowy kolor przecudowny!!! Śliczny, w moim stylu bieżniczek:))
    Pamietam, jak kiedyś zrobiłam serwetę z zielonej bawełny, zrobiłam zdjęcia i na zdjęciach jej kolor wyszedł turkusowy, aż żałowałam, że nie był taki, bo ta zieleń wcale mi sie nie podobała, a serwetę zrobiłam tak bez okazji, by zużyć owe zielone motki.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)