09 marca, 2023

Serwetka śr.34 cm

 



Dzień dobry 🌞

Turkus dla mnie kojarzy się zawsze  z morzem . Z tymi zachwycającymi błękitami, lazurami, szmaragdami barw wody. Nic dziwnego bo turkus to połączenie niebieskiego i zielonego a tylko przewaga jednego z koloru czyni go turkusem. Lubię też turkus w biżuterii i w ubraniach bo to kolor i ciepły i pozytywny. Może dlatego zastąpiłam białe serwetki właśnie turkusem.

Dziś najmniejsza z mojego turkusowego trio. Ma tylko 34 cm średnicy i cała jest w listkach. Gałązki z listkami  , wychodzące ze środkowej , małej rozetki ,  otaczają duże wachlarze . Kolejna turkusowa serwetka ozdabia komodę z aniołami. 



A w komodzie ... gazetki, gazetki  a w jednej z nich ten wyjątkowy wzór , który szydełkiem 1,25 mm odtworzyłam. Robótkowa gazetka to "Diana Robótki " nr 3/2016. Kordonek to Altin Basak Maxi nr 9519 w pięknym głębokim turkusie .



Ten wzór jest wyjątkowo inny , od najczęściej spotykanych szydełkowych splotów. Jest delikatny , ciekawy a prosty. 



A cała turkusowa seria 


Na każdym zdjęciu - inny odcień ale to wina fotografa czyli mnie :-)

Po raz pierwszy dziergałam z tego kordonka Altin Basak Maxi ale jest godny polecenia. Ma połysk  , ładnie skręconą nić i wyrazisty kolor. Bardzo dobry do dziergania.

 



Zbliża się weekend więc życzę Wam dobrych i pięknych dni 🌞    


 Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄


4 komentarze:

  1. Piekne trio zrobiłaś, mała serwetka ma piekny wzór.Jest u Ciebie turkusowo , piękny kolorek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję Urszulko i serdeczności ślę ;-)

      Usuń
  2. Kolejna piękna serwetka zdobi kącik. :)
    Piękna kolekcja turkusowych serwetek. :)
    Mam ten kordonek i mam zamiar go przerobić na coś ciekawego.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie ładna praca bo kolor kordonka jest super. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)