12 czerwca, 2023

Serwetka śr.40 cm

 


Dzień dobry 🌞

Początek czerwca  to czas kwitnienia lilii. Kwiatów romantycznych, eleganckich, pachnących ale też delikatnych i pięknych . Zapowiadają nadchodzące lato i właśnie latem ozdabiają ogrody .

Ku mojemu zachwytowi dostałam taki wielki bukiet w trójkolorze kwiatów, od swojej Przyjaciółki.



Na zdjęciu widzicie też fragment nowej bluzki , o której napiszę później. Dziś serweta. Niezbyt duża bo tylko 40 cm średnicy w lekkim różu z białym wykończeniem.



Inspiracją był schemat na stronach Pinterest i jest tu  KLIK  kwiatowa serwetkę zrobiłam na szydełku nr 1,25 mm z blado różowego kordonka Muza. Biały brzeg powstał z musu bo róż się skończył ale tym sposobem czy potrzebą - serweta jest ciekawsza :-)


Zrobiłam fotki tej serwetki na różnych powierzchniach ale delikatność koloru niestety nie wyszła.



Pośród różnych robótek,  przerywnikiem u mnie zawsze są serwety , serwetki.  Mało pracy, szybki efekt końcowy :-) Blokowanie? trudno mi się przyznać - ale nie lubię. Cóż - nie wszystko w życiu się lubi .



Moim wkładem w ten piękny wzór jest środkowy kwiatek.


Życzę Wam miłego i dobrego tygodnia🌷🌳🌷

Do zobaczenia :-)





Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

🦋🌳☔🌷🌞🌹🍀🌲🦋

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna serweta. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Serwetka przepiekna, lilie uwielbiam a bukiet dostałaś obłędny, o zapachu nie wspomnę
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie dziwne ale prawie nie pachną. W poprzednim bukiecie miałam tylko jedną lilię a pachniał cały pokój. Bardzo dziękuję Urszulko :-)

      Usuń
  3. Twoje serwetki to mistrzostwo; pieknie pasują do bukietów kwiatów. Choć lilie raczej nie są moimi ulubionymi kwiatami, ale w wazonie prezentują sie niezwykle godnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - godne kwiaty i wizualnie zachwycają. Bardzo dziękuję Małgosiu :-)

      Usuń
  4. Świetna. Coraz rzadziej spotykana estetyka, ale zawsze jest to ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)