02 czerwca, 2023

Top na lato

 


Dzień dobry 🌞

w czerwcu miesiącu na styku wiosny i lata , w którym dni są długie - nie rzadko gorące  a noce krótkie - nie rzadko ciepłe. Bardzo lubię ten czas a może najbardziej w roku. Waham się bo każdy miesiąc jest wyjątkowy i ma plusy i ma minusy.

Czerwiec od lat jest moim miesiącem dłuższego urlopu i gdy pracowałam zawodowo zawsze z utęsknieniem czekałam a teraz gdy urlop mam cały rok też czekam ale już inaczej. Taka kolej , taka faza życia ale od codzienności warto odpocząć choć na jakiś czas.

Jeszcze trzy tygodnie do moich wakacji a dziś pochwalę się topem, jaki zrobiłam dla starszej wnuczki . Znów top.. - powiecie - ale troszkę inny -  kolorem i wielkością oraz koronką i ramiączkami.


Tylko kwadraty babuni są takie same . Przepis  jest taki sam jak w różowym topie z kwadratów babuni KLIK 

Jest większy bo inna i grubsza włóczka . Jest to Flowers YarnArt , motek ombre o wadze 250 g ( 1000 m nitki ) , kolor nr 300. Trochę się pobawiłam kolorami by kwadraty były do siebie podobne. Wszystko dziergałam szydełkiem 1,50 mm . Zostało mi trochę motka więc  dorabiam narzutkę .

A tak było : najpierw powstały limonkowe środki kwadratów a potem wg uważania dodawałam kolejne przejścia kolorów. Supełków jest sporo, pracy też było sporo ale nie żałuję.


Top z kwadratów jest na 11 lat i ma wymiar : szerokość 2x 35 cm 

wysokość 37 cm łącznie z ramiączkami


Koronkę zrobiłam z głowy - kombinując odcieniami niebieskiego.


Kwadraty są do siebie podobne ale nie takie same. 


Tył i przód jest taki sam. Ramiączka zrobiłam półsłupkami od razu od robótki.



Wnuczki odbiorą te topiki jak przyjadą - już czekam :-) Lato będzie świetne w tym roku :-) przynajmniej dla mnie :-)



Życzę Wam miłego i dobrego weekendu🌷🌳🌷

Do zobaczenia :-)


Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

🦋🌳☔🌷🌞🌹🍀🌲🦋

4 komentarze:

  1. Kolejny piekny udzierg, to będzie się działo jak wnuczki przyjadą, cieszę się razem z Tobą, tak daleko mieszkają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie radość, gdy przyjadą wnuczki i zobaczę te śliczności. :)
    Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)