15 czerwca, 2023

Szara szydełkowa bluzeczka

 


Dzień dobry 🌞

Lilie są piękne a maki mnie urzekają . Czerwcowe łąki pełne maków , przetykanych chabrami to dla mnie jeden z najpiękniejszych krajobrazów. 


Maki są bardzo delikatnymi kwiatami i uważam, że szkoda ich do wazonu. Niech barwią  łąki i obrzeża dróg. Miło popatrzeć. Zdjęcie nie jest moje ale mojej synowej - gdzieś pomiędzy Gdańskiem a Krakowem.

Wracajmy w świat robótek. Miała być jedna - żółta szydełkowa bluzka na lato ale z rozpędu dziergania ubrań - powstała i druga bluzeczka. Z nadmiaru :-) głowa mnie nie boli :-)



Szara szydełkowa bluzka jest w rozmiarze 42. Ma głęboki okrągły dekolt i lekko rozszerza się ku dołowi. Rękawki też zwiewne , lekkie o długości prawie do łokcia.  Półokrągły karczek zaakcentowałam żółtym pasem szydełkowych słupków. Całość podżółciłam też. Żółty to resztki kordonka Altin Basak Maxi z żółtej bluzeczki. Szarość całości  jest srebrzysta dzięki kordonkowi Scheepjes Maxi  Sugar Rush , z którego mam szydełkowy koronkowy żakiet oraz dół spódnicy. 



Bez planu, bez zamiaru - mam komplet :-) samo wyszło :-)))





Tył i przód bluzeczki jest tako sam. Samodzielnie połączyłam trzy szydełkowe sploty więc nikt nie ma takiej bluzeczki.   Naśladowcy na pewno się znajdą ale o to chodzi w prowadzeniu mojego bloga. Przykro tylko mi czasem jak mój projekt ktoś przedstawia jako swój. Ale też nie myślę nic w blogowaniu zmieniać. 
Jakiż piękny świat mógłby być, gdyby nie chodziło o pieniądze?
... marzenia moje ...


Pracę zaczynamy od góry, od okrągłego karczku. Schemat wzięłam z Pinterest z dziecięcej sukienki i jest tutaj KLIK Gdy karczek okrągły powstał , zaczęłam go zmieniać w kwadrat a później,  po rozdzieleniu robótki na rękawy, przód i tył - włączyłam trzeci splot. Tył i przód robiłam razem . Rękawy - każdy z osobna.

 Drugi splot to 3 s + 2 o.ł. Trzeci splot jest tu KLIK  z Pinterest 




i modelka i fotograf w jednym


i na manekinie 


Życzę Wam miłego i dobrego weekendu 🌷🌞🌷

Do zobaczenia :-)



Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

🦋🌳☔🌷🌞🌹🍀🌲🦋


2 komentarze:

  1. Masz jakieś turbo przyspieszenie.Bluzeczka cudowna i wspaniale że masz komplet.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było w czasie rozłożone bo karczek już dawno miałam. Czekał na pomysł i czas. Bardzo dziękuję Urszulko:-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)