18 października, 2024

Niemowlęca czapeczka z warkoczami

 


Dzień dobry 🌞

w słoneczny początek jesiennego weekendu 🍂

Oczekując wnuczątka - do niemowlęcego kocyka wydziergałam z tej samej wełnianej włóczki maleńką czapeczkę. Przy tworzeniu tej czapki musiałam się posiłkować internetowymi tabelkami rozmiarów bo już wyrosłam z takich proporcji.


Czapeczka jest na wzrost 62 cm. Powstała w wełnianej włóczki Drops Baby Merino na drutach nr 2 - ściągacz i nr 2,5 powyżej ściągacza. Ściągacz jest 2/2 z musztardowym paskiem. Podstawowy wzór to warkocze 3/3 na lewych oczkach. Zamiast pompona wszyłam musztardowy guzik . Myślę, że tak będzie lepiej pod kapturem zimowego kombinezonu.


Czapeczki nie blokowałam - zostawiam to synowej . A tym czasem - Mam już mały komplecik dla maluszka . Kocyk jest z podwójnej nitki a czapeczka z warkoczami z pojedynczej.


Brakuje chyba sweterka ? O, tak. Już rośnie  pomału :-) Będzie babciny wkład 🧸 a ile w tym radości !

Życzę Wam by każdy z Was doświadczył takich uczuć jakie dają wnuczęta. To inna bardziej  intensywna miłość niż do własnych dzieci ale tez i obawa by były bezpieczne, zdrowe i szczęśliwe . Dojrzała miłość i duma  w dojrzałym wieku. Kwintesencja życia ?tak myślę .


Dużo słońca w nadchodzący weekend 🌞🍁🌞



Bądźcie zdrowi  ❤️

🍂☔🌲🌞🍂🍐🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🍄🍂🌲🌞🌽🍎☔

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny komplecik, sweterek będzie dopełnieniem. Podoba mi się, że na górze czapki jest guzik, bardzo fajny dodatek. Pozdrawiam i życzę mega fajnego weekendu. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)