08 października, 2024

Niemowlęcy kocyk 70 x 80 cm


 Dzień dobry 🌞
Życie wciąż przynosi nam niespodzianki. Raz złe , raz dobre a czasami wyjątkowo wspaniałe. Już nawet nie myślałam o nowym wnuku 👶bo moja czeredka już wyrośnięta 😀ale ten rok zakończymy poznaniem nowego członka rodziny 🧸Pomału babcia przygotowuje się na tę chwilę 😀


Zaczęłam od kocyka do wózka czy okrycia maleństwa. Kocyk jest mały  : 70 cm szerokości na 80 cm długości. Wydziergałam go na drutach nr 4 z podwójnej nitki Baby Merino mix firmy Drops. Kolor jest nr 19 i każdy motek ma 175 cm długości z wagą 50 g. Baby Merino w składzie ma 100 % wełny . Jest delikatna, miła w dotyku i przeznaczona dla niemowląt. 


Kolor kocyka to jasna szarość . Nie blokowałam go bo lepiej by przyszła mama to zrobiła. Kocyk ma obrzeza w ściegu francuskim a podstawowy wzór strukturalny to przecinające się romby wypełnione prawymi oczkami lub ściegiem francuskim. Układają się diagonalnie.



Wzory strukturalne są wyjątkowo wizualne i ładne . Moim zdaniem ich cały urok najbardziej jest widoczny w robótkach na drutach. Dlatego myśląc " kocyk " - wybrałam wzór strukturalny do drutów. Dodatkową ozdobą tego ściegu są oplatające nitki miejsca przecięcia się rombów.

  


 Maleństwu będzie ciepło a to ważne zimową porą. Kocyk jest też lekki , delikatny, miły w dotyku. W sam raz dla maleńkiego wnuczątka 🧸🐻🧸


Miłego dnia Kochani 🌞



Bądźcie zdrowi  ❤️

🍂☔🌲🌞🍂🍐🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🍄🍂🌲🌞🌽🍎☔




2 komentarze:

  1. Gratulacje Bożenko, cieszę się bardzo.Babcia w akcji, moje wnuki też otrzymały kocyki .Życie obfituje w niespodzianki, moja córka po 13 latach miała synusia, w listopadzie będzie miał 3 lata a jego brat 16 lat.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Urszulko 😍 U nas będzie tylko 11 lat różnicy pomiędzy wnukami . Radość duża Serdecznie pozdrawiam 😍

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)