23 października, 2024

Żakiecik na wzrost 62 cm



Dzień dobry 🌞

ależ mamy piękną złotą jesień w tym roku 🍂 Niech trwa 🌞

Zalew Nowohucki, Kraków

Spacerujmy w miarę jak się da i gdzie się da by nabić własne baterie na zimę .

A u mnie kolejna część kompleciku dla przyszłego wnuczka. Mały żakiecik z cieplutkiej,  mięciutkiej wełenki Drops Baby Marino. Własny pomysł przeniesiony na druty nr 2,5 mm.


Sweterek jest asymetrycznie zapinany na jeden musztardowy guzik. Tył i jedna pola przodu jest w musztardowej paski. Na drugiej pole przodu jest jeden ozdobny warkocz , taki sam jak na czapce. Rękawki z główką , gładkie i szare z jednym musztardowym paskiem przy ściągaczu.


Ściągacz to ścieg francuski . Dekolt wykończyłam ściegiem pończoszniczym by powstał rulonik. Całość sweterka wykończyłam szydełkowymi półsłupkami, łącznie z pętelką na guzik .


Sweterka nie blokowałam więc jest taki zdjęty z drutów. Kocyk, czapka i sweterek.


Czas szybko leci . Niedługo już przydadzą się te dzianinowe maleństwa.



Delektujmy się tym  czasem złotej polskiej jesieni 


Bądźcie zdrowi  ❤️

🍂☔🌲🌞🍂🍐🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🍄🍂🌲🌞🌽🍎☔

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)