08 grudnia, 2020

Komplet na chłody - czapka z kominem.

 


Dzień dobry 🌞

Drugi komplet zimowy jest bardziej czerwony od tego wcześniejszego. W sumie wykorzystałam do końca resztki Nako Sport Wool w kolorze czerwonym i kremowym.

Oba komplety to ten sam fason czapki i komina. Różnica tylko w kolorze i ściągaczu czapki i oczywiście rozmiarze i wzorze. 


Dzisiejszy komplet jest dla mojej starszej wnuczki, która w sierpniu skończyła osiem lat. Zrobiłam go na drutach nr 5. 

Czapka ma ściągacz 2/2 na 49 oczek ( wysokość uszu)  a nad nim dodajemy  kolejne 10.  U góry kremowa "plama". Komin szeroki jest na 49 oczek. Dół i góra to ozdobny ściągacz tak jak w poprzednim ocieplaczu szyi. Środkowa część to ściągacz 1/1. Komin dodatkowo wykończyłam srebrną nitką na szydełku.


Nako Sport Wool to gruba nitka a robótka szybko "rośnie". Efekt pracy widzimy szybko :-)


Co roku robię takie komplety wnukom :-) co roku inne :-) W tym tylko dla dziewczynek. Wnuk już nie chce - siedmiolatek zapatrzył się w ojca - dzianina gryzie !i już :-)

Rok temu powstały czapki z pomponami dla całej mojej trójeczki :-) Są w poradnikach krok po kroku a łatwo je odnajdziecie w zakładce bloga - Moje wzory dla dzieci.


Otrzymałam też fotkę z domu zielonego obrusa w stylu rustykalnym i tak się prezentuje na swoim miejscu , na deskowym blacie dość dużego stołu. Jest zadowolony  ... i ja też.



💗Bądźcie zdrowi 💓



Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

🌲🌻🍄🌞☔🍂🌳





5 komentarzy:

  1. Wnusie muszą cudownie wyglądać w tych kompletach.Piekne kolorki, zeszłoroczne czapki też eleganckie.Moi też nie tęsknią za dzianina.Obrus świetnie wygląda. Pozdrawiam i życzę kolejnych pięknych udziergów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplety jeszcze w drodze . Wirus wszystko spowalnia. Bardzo dziękuję Ulenko 😍

      Usuń
  2. Вітаю, комплектики чудові, теплі та гарні. Так швидко зроблено, коли Ви встигаєте? Здоров'я, щастя та успіхів!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję Alla😍 Mam dużo czasu na robótki - emerytura, Serdecznie pozdrawiam 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, energetyczne czapusie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)