11 maja, 2021

Kamizelka z warkoczami.

 


Dzień dobry 🌞

Dzisiaj dużo warkoczy , moich ulubionych ściegów na druty. 

Dla mnie to taka zabawa na dzianinie i bardzo przy tym kreatywna. Warkocze można tworzyć z dowolnej ilości oczek i krzyżować w dowolnym miejscu. Każdy będzie inny a czasem nawet niepowtarzalny. Oczywiście są różne publikacje podające gotowe przepisy bo ten wzór na druty chyba nigdy się nie znudzi, nie wyjdzie z mody. Zawsze na czasie, zawsze pięknie strukturalny.

Teraz czasami wracam w robótki na drutach bo szydełko stało się tym moim głównym narzędziem tworzenia. Jak wracam to chyba zawsze wzorem przewodnim są właśnie warkocze.


Kamizelkę zrobiłam dla prawie 9-letniej wnuczki Helenki. Warkocze są pięknym wzorem ale ściągającym dzianinę i najpiękniej wyglądają na właścicielce . Z braku modelki- kamizelkę prezentuję też na dorosłym manekinie by warkocze były bardziej widoczne.



Kamizelka ma 5 różnych warkoczy leżących na lewych oczkach. Tył jest taki sam. Jest podobna w fasonie jak wcześniejsza kamizelka na 3 latka. Są to w sumie dwa prostokąty na 80 oczek z półgolfem, zszyte ramionami. Przód oznaczyłam białym koralikiem w kształcie róży u podstawy półgolfiku wysokiego na 5 cm. Ściągacz - 2/2 wysoki na 14 rzędów. Po bokach wszyłam po cztery ozdobne guziki w dwóch kolorach : białym i pudrowym różu. 


Wysokość kamizelki to 54 cm a szerokość bez rozciągania - 39 cm. Moja wnuczka bardzo lubi kamizelki i już się cieszy na nowy ciuch. Pokazałam jej przez internetowe łącza. Jak cudnie, że mamy Internet , jak wspaniale ,że są komunikatory, że się możemy widzieć , rozmawiać pomimo tysięcy kilometrów , które nas dzielą. Jestem internetową babcią :-)


Kamizelkę zrobiłam z wełnianej mieszanki Nako Nakolen z prawie 4 motków na drutach nr 3. Kolor to pudrowy fiolet ulubiony kolor mojej wnuczki. Teraz tylko musi do niej dotrzeć :-) 




Dziś piękny majowy dzień i wszystko wkoło nas rozkwita. Na moim osiedlu dużo jest trawników przetykanych złotem mleczy . Niedługo będą latawcami ale jeszcze trochę pocieszą oko.





❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌲🌞🌼☔🌷




6 komentarzy:

  1. Kolejna piękność dla wnusi.Warkocze są cudowne ale mnie się często rzędu mylą i potem jeden dłuższy a jeden krótszy.Mlecze to na działkach wyrywamy bo latawce potem w warzywach i kwiatach rosną.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię każdy kwiatek i chwast także. Mlecze fajnie wyglądają wśród zielonej trawy , dmuchawce bawią ale na grządkach nie są przydatne. Taka ich uroda. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  2. Bardzo ładna kamizelka ! Lubię ten kolor ! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubię fiolet i jego odcienie .Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  3. Дуже гарний жилет! Онукам на радість. Мої найкращі побажання.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli szukacie sprawdzonego sklepu internetowego, to zdecydowanie mogę Wam polecić https://plnylala.pl/ . Jest to strona, z której sam regularnie korzystam i jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)