19 maja, 2021

Serweta z różami 63 cm średnicy

 


Dzień dobry 🌞

powiecie : ale to już było ... to fakt ale w innym rozmiarze.

Wzór powtórzyłam bo bardzo mi się podoba to połączenie filetu ze środkowym kwiatem i ażurowymi wielkimi wachlarzami. Optycznie ma trójwymiar  i ma też róże , moje ulubione , podziwiane na wszystkim :-) 

Serwetę zrobiłam szydełkiem nr 1 z bawełnianych białych nici DMC Babylo 10 . Wzór odtworzyłam ze schematu , znalezionego w aplikacji Pinterest. Serweta ma średnicę 63 cm a ta starsza  z grubszych  nici - 70 cm. Schemat poniżej 

Źródło Pinterest

Przy pracy serweta się bardzo marszczy więc po wydzierganiu musimy ją porządnie naciągnąć. Po praniu już nie wymaga korekty, naciągania.




Wiosna u mnie spóźniona jak pewnie i u Was . Nie rozpieszcza słońcem a nade wszystko ciepłem. Głównie deszczowo i chłodno.  Początek maja zawsze kojarzy mi się z kwitnącymi kasztanami i bzami. W tym roku mogę podziwiać te kwitnące piękności dopiero teraz . Ciekawe - jakie lato będzie .




❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌲🌞🌼☔🌷




4 komentarze:

  1. Jest przepiękna!!! Aż dech zapiera!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna serweta , różyczki w tle cudowne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 😍

      Usuń
  3. To się nazywa - mistrzostwo! Cudowna serweta i tak dokładnie zblokowana - super!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)