05 września, 2022

Biało-czerwona serwetka 42 cm średnicy

 


Dzień dobry 🌞

Ja znów z serwetą ale pierwszą wrześniową. Serwety to najszybszy sposób dekoracji domu.

 Przynajmniej dla mnie dzierganie serwet chyba najszybciej "idzie  " a poza tym bardzo lubię to robić :-) zwłaszcza te okrągłe. Piękno w nich zamknięte wciąż podziwiam.


Serweta ma średnicę 42 cm i jest dwukolorowa, kwiatowa. Wykonałam ją z białego kordonka Pyramid 10  i połączyłam z czerwono-złotą nicią Maximum. To wszystko na szydełku nr 1,25. Wzór odtworzyłam ze schematu , zamieszczonego na stronach Pinterest. 

Schemat KLIK  


Powiecie : "kolorki Bożego Narodzenia"  i będziecie mieć rację. Serwetę zrobiłam z myślą o zimowych świętach dla córki. Biel - czerwień - złoto. To już kolejna pracy z tej "serii" :-)

W  zakładce bloga  "Obrusy, serwety..." znajdziecie nie jedną bożenarodzeniową dekorację domu - zapraszam :-)



Ta serweta jako zawieszka też by się sprawdziła bo środek ma lekki, ażurowy prawie tak jak witraż . Z reszta na Pinterest widziałam nie jedną i w różnych kolorach . Wzór jest niezwykle twórczy.

Dziś krótko bo obiad się tworzy ...oczywiście moimi rękami też 🌞


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🌼☔🌼🌻🌳🌞



2 komentarze:

  1. Wspaniały wzór, piekna jest.Poczatek wygląda jakby to była frywolitka.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Urszulko i serdeczności ślę :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)