14 września, 2022

Zawieszka z kwiatami - obręcz 35 cm

 


Dzień dobry 🌞
Dziś będzie romantycznie :-) za sprawą rozety , kwiatów i biało-różowych nici.

Romantyzm to nie tylko ideowo-literacko-artystyczny prąd , styl dziewiętnastowieczny ale też nasza codzienność . Można mieć duszę romantyczną, można być romantykiem , można  otaczać się  romantycznymi przedmiotami , można robić romantyczny nastrój wnętrz i otoczenia. Kojarzy się z delikatnością, wrażliwością , tajemniczością i marzycielstwem. Ulotnością też i pięknem. Ciepłem w sercu . Myślę, że każda z nas, każdy z nas sam sobie określa co dla niego romantyczne jest.



Dla mnie ta zawieszka z kwiatami nasuwa skojarzenie - romantyczna. Jest delikatna za sprawą "pajęczyny" - tła dla blado-różowo-białych kwiatów. A koronkowa otoczka obręczy dopełnia całości.

Biała obręcz ma średnicę 35 cm. Rozetę wydziergałam z białego kordonka Pyramid 10 na szydełku nr 1. Kwiaty są z resztek kordonków Muza 10 oraz blado różowej Muzy 10. Pomysł mój własny - co mi przyszło do głowy :-) Romantyczna zawieszka dla romantycznej kobiety a mojej dobrej  koleżanki :-)


Pracę zaczynamy od wypełnienia obręczy pajęczyną a następnie robimy otoczkę z szydełkowych słupków, półsłupków i łuków z 5 o.ł. Wszystkie ozdoby - liście, kwiaty zrobiłam każde osobno a do rozety dokleiłam klejem wikolowym. Środki kwiatów ozdobiłam perełkami . Róże są różowe lub biało-różowe. Ten róż Muzy 10 jest tak blady , że aż ulotny :-) .





To już druga taka kwiatowa rozeta. Pierwsza była bardzo podobna ale mniejsza i cała w bieli. 

zawieszka z kwiatami 

Dla mnie - obie są piękne i romantyczne. To też dobry prezent dla miłych dla nas osób. Niebanalne dla niebanalnych :-)

Może nie wypada samej swoje robótki  chwalić ale formuła blogu temu sprzyja :-) i same wiecie , że z jednych "dzieł" jesteśmy bardziej zadowolone , bardziej spełnione w swoim hobby.


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🌼☔🌼🌻🌳🌞



10 komentarzy:

  1. Bożenko, jest czym się chwalić, zawieszka jest naprawdę romantyczna i rewelacyjna, wspaniały prezent.Prezent bardzo oryginalny, unikat.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Romantyczne obie w każdym calu. :)
    Pięknie je wykonałaś. :)
    To prawda, są prace, z których jesteśmy dumne, są takie, z których jesteśmy zadowolone, ale są tez takie, które nie są najlepsze, ale są nasze.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda niczym iluzja optyczna... Obręcz prezentuje się przepięknie, romantycznie i elegancko. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Maks i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. O rany, ale cudo Bożenko! Jest zdecydowanie romantycznie, lekko i kobieco! Wielkie brawa!!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko i buziaki wysyłam :-)

      Usuń
  5. Coś pięknego!!! Fantastyczna zawieszka i jak misternie ją wykonałaś - brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)