02 stycznia, 2023

Kalendarium 2022 roku

 


Dzień dobry 🌞

w Nowym Roku . Niech będzie dla nas wszystkich pomyślniejszy i szczęśliwszy 🌞🌞🌞

Szczęście - rzecz ulotna , powiecie. Każdy odczuwa inaczej. To prawda - nie dla wszystkich definicja jest taka sama.  Jednak klucz do tego odczucia jest prosty. Odpowiednio pozytywna reakcja na bodźce zewnętrzne czyli co nas spotyka, co nas  dotyka , co się zdarza, co nas dręczy . W każdej chwili nawet złej można dostrzec coś pozytywnego bo zawsze może być gorzej. To trudne, bardzo trudne ale próbować warto. Ja próbuje i tego Wam życzę w tym Nowym Roku. Dostrzegajcie , przekształcajcie i uwierzcie w siebie. Rozwijajcie skrzydła szczęścia , które w każdym z nas tkwią.

A anioły te w chmurach i te na ziemi niech nad Wami czuwają 👼


To tyle rozważań w ten pierwszy roboczy codzienny dzień 2023  roku . Początek czy koniec czegoś sprzyja podsumowaniom i ja też przygotowałam bilans starego robótkowego roku w formie kalendarza.

Stary rok był mniej bogaty w robótki od poprzednich ale jestem zadowolona. W sumie - było ich sporo - jedna na tydzień statystycznie. Kilka wzorów powtórzyłam z potrzeby prezentu. Królowały robótki szydełkowe  a w szczególności różnego rodzaju serwety. Te dekoracyjne i te zamknięte w obręczach.  

Największa robótka to obrus z szydełkowych elementów w rozmiarze 240 cm na 160 cm. Najmniejsza - szydełkowe serduszko wysokości 10 cm.

Zrobiłam też kilka ubrań i z nich jestem najbardziej dumna bo to moje własne projekty przeniesione na druty lub szydełko.

Były też drobne hafty i wianki ale zobaczcie sami :-)


Zapraszam więc do oglądania i przypomnienia sobie co było , co się działo















Dziękując Wam za Wasze odwiedziny mojego blogu , za ciepłe i miłe słowa o moich dziergadłąch 

💓💝💓


serdecznie zapraszam w Nowy 2023 Rok 

🧶🧵🧶

Do zobaczenia już wkrótce 🌞



8 komentarzy:

  1. Piekne podsumowanie ,bogato w tym roku , nie zrobię chyba podsumowania.Rok zaczęłam grubymi skarpetami.Życze owocnego dziergania i zdrowia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy08:09

      Bardzo dziękuję Urszulko i dla Ciebie dużo dobrego w tym roku 😍

      Usuń
  2. Piszesz, że mało robótkowy rok miałaś, ale widać, że dużo wykonałaś ślicznych i pięknych rzeczy. :)
    Wszystkiego dobrego w 2023 roku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy08:09

      Bardzo dziękuję i życzę dobrego roku Splociku 😍

      Usuń
    2. Robisz tyle wspaniałych rzeczy, że na pewno dopasowałabyś coś do zabawy, która daje dużo możliwości. :)
      Przemyśl to; można kibicować i bawić się jednocześnie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    3. Zabawa jest bardzo fajna ale mnie brak dyscypliny a przede wszystkim coraz więcej czasu muszę poświęcać by ręce odpoczęły. Nie chcą działać równo z moimi chęciami :-)

      Usuń
  3. Bardzo pracowity i cudny rok miałaś Bożenko :0) oby ten okazał się równie okazały dziewiarsko, zdrowy i rodzinny :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)