15 stycznia, 2023

Owalny bieżnik 85/50 cm w kolorze czerwieni i złota

 


Dzień dobry 🌞

w niedzielny poranek. U mnie znów serweta jak najbardziej świąteczna. Dużo złota i soczystej czerwieni, której mój obiektyw znów nie uchwycił.

Bieżnik z zaległości :-) i jeszcze trochę Was w  tym temacie pomęczę :-)


Bieżnik wyszydełkowałam w oparciu o schemat zamieszczony w gazetce "Sabrina-Robótki" nr 4/2016 z czerwono - złotego kordonka Maximum a złote lamówki z kordonka YarnArt Camellia na szydełku nr 1 mm.

Bieżnik jest owalny z ząbkowym obrzeżem , w którym się kryją malutkie ananasy . Ażurowy owalny środek otacza szesnaście szydełkowych ananasów . Trochę filetu , dużo koronki. Złote lamówki podkreślają kształt serwety. Delikatny .


Owal w szydełkowaniu jest kształtem wymagającym dużo uwagi . Inaczej robimy proste boki , trochę inaczej półokręgi . Mała nieuwaga i czeka prucie :-) , za którym nie przepadam ale to mnie akurat nie zniechęca do dalszego dziergania. Pracę nad tym bieżnikiem zaczynamy od środka a tak przebiegały etapy jego powstania


Nie było prucia więc bardzo szybko był skończony. Trochę bałam się tego sfalowania ale po wypraniu i naciągnięciu jest ok. Tu sobie leżakuje i ozdabia komodę





❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄

6 komentarzy:

  1. Przecudny bieżnik!
    Mogę wzór graficzny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy09:32

      Bardzo dziekuję Beatko. Wysłałam e-mail. Serdecznie pozdrawiam. Bozena

      Usuń
  2. Piekny owal, owale to faktycznie najgorsze , pomyłka i prujesz, świetnie się prezentuje na komodzie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy09:33

      Bardzo dziekuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam. Bozena

      Usuń
  3. Prześliczny bieżnik. :)
    Owale sprawiają trudności i trzeba zwiększonej uwagi, by nie popełnić błędu.
    Chyba nie ma osoby, która lubi pruć i poprawiać robótkę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy09:34

      Chyba nie ma 😃 Bardzo dziekuję i serdecznie pozdrawiam. Bozena

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)