08 stycznia, 2023

Serweta 43 cm średnicy

 


Dzień dobry 🌞

Nowy Rok otwieram jeszcze w klimacie świątecznym. Wszystkie zimowe święta już za nami ale wciąż czujemy ich czar i blask. Miłość - wiara - nadzieja niech będzie z nami przez cały rok .

Czytelnicy mojego bloga, drodzy i mili , wiedzą , że mam zaległości w publikacji swoich robótek. Jeszcze trochę zostało ale cały rok przed nami :-) Czerwono złota serweta powstała z końcem listopada tamtego roku ale będzie pierwszą szydełkową dekoracją nowego.

Serweta ma 43 cm średnicy i błyszczy czerwienią i  złotem. Trochę filetu, trochę koronki zamyka się w kształcie gwiazdy. Wzór jej urzekł mnie na tyle, że musiała powstać i od razu ją widziałam w czerwieni i złocie. Wybrałam czerwony  kordonek Maximum metalizowany złotem i złote nici YarnArt Camellia. Same złote nici zastosowałam wokół środka serwety i obrabiając jej kształt. Wszystko dziergałam szydełkiem nr 1.

Serweta powstała dla moich potrzeb a wzór upatrzyłam na Pinterest. Dla zainteresowanych schemat jest tutaj KLIK 



Serwetę trzymam na srebrnej okrągłej podkładce by jej piękny wzór był bardziej wyeksponowany.





Szydełkowy aniołek to stara moja praca. Zawsze wisiał na choince ale w te święta mieszkanie ozdabia mała choineczka i aniołek choć mały jest zbyt duży :-) Aniołki są w poradnikach krok po kroku a na bocznym pasku są linki do nich bo to najbardziej odwiedzane miejsca :-)






❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄

7 komentarzy:

  1. Przepiękna serwetka, a aniołek pasuje do niej idealnie i tworzą wspaniałą, świąteczną dekorację!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:54

      Bardzi dziękuję Alinko 😍 Pozdrawiam . Bożena

      Usuń
  2. Uff, przeraziłam się, że coś przegapiłam, ale skoro tą piękną serwetę zrobiłaś w listopadzie to wszystko w porządku ;0)
    Faktycznie serweta jest świąteczna, śliczna :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:29

      Jest więcej takich zaległości bo rzadko mi się pisało. Może poprawa będzie . Bardzo dziękuję Moniczko i serdecznie pozdrawiam. Bożena

      Usuń
  3. Bardzo piekna gwiazda serwetka, podoba mi się, bogaty robotkowy rok miałaś skoro jeszcze publikujesz zeszłoroczne udziergi.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:31

      Uzbierało się w sumie kilka zaległości nawet nie wiem kiedy ..Barzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam😍 Bozena

      Usuń
  4. Piękna serwetka :)
    Serwetki w kształcie gwiazdy i w kolorze czerwonym są takie bardzo świąteczne.
    Robiłam kiedyś na drutach czerwone serwetki na Święta Bożego Narodzenia.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)