19 stycznia, 2023

Serweta 48 cm średnicy



Dzień dobry 🌞

zima wraca a u mnie wracają serwety. Świąteczne jak najbardziej. Czerwień i złoto kordonków Maximum i YarnArt Camellia. 

Prawie rok temu wydziergałam podobną serwetę - mniejszą - srebrno-złotą

srebrno-złota 36 cm

Schemat serwety pochodzi  z Pinterest i jest tu pod linkiem KLIK

Wzór czaruje mnie do dziś więc mam swoją wersję :-)



Serweta ma średnicę 48 cm i zrobiłam ją na szydełku nr 1,25 mm


Wzór jest bardzo prosty do wydziergania a efekt? jest piękna, delikatna, zimowa, świąteczna. Taka mała gwiazda betlejemska otoczona gałązkami ... jak świąteczny stroik. 




Serwety jasna i czerwona różnią się nie tylko wielkością ale też obrzeżem a oryginał ma jeszcze inne wykończenie. 

Wydziergałam kilka serwet czerwono-złotych bo takie miałam pragnienie :-)  impuls :-) chyba jeszcze jedna została do prezentacji.





❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄

10 komentarzy:

  1. Piekny wzór, czerwień ostatnio dominuje, cała piękność serwety na białym tle.Pozdrawiam
    Jaki jest termin wykonania rzeczy dla dzieciaków? Czy na szydelku też można?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:03

      W pakiecie są druty i szydełko. Można dziergać jak chcesz i co chcesz a terminu nie podają Bardzo dziekuję i serdeczności ślę. Super, ze się zgłosiłaś. Bozena

      Usuń
  2. Zrobilam zgłoszenie, przekonałaś mnie , jaki termin jest wykonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:00

      Świetnie 😃 będą super dziergała O terminie nic nie mówią i na ulotce tez go nie ma Bozena

      Usuń
  3. Piękne są te serwetki:)
    Czerwona mnie zauroczyła. :)
    Dołączyłaś do zabawy (cieszę się), więc z powodzeniem możesz zgłosić tę czerwona do zabawy, chyba że chcesz na styczeń wykonać coś innego.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:58

      Dziergam sweter i spódnicę. Serwetę mogę zgłosić tylko, ze robiłam ją w grudniu i nie wiem czy będzie ok. Bardzo dziekuję Splociku 😍Bozena

      Usuń
    2. Ale jej nie publikowałaś wcześniej? Sweter i spódnica, to nie dekoracja domu a osoby. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    3. Twój link i fotka znajdzie się w podsumowaniu stycznia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    4. O ubraniach napisałam bo gdy robie duże rzeczy - brak czasu nawet na malutkie. Bardzo dziękuję:-)

      Usuń
  4. Śliczne obie serwetki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)